Frokostanretning

  • Pris pr. kuvert kr. 249,-

BUFFET

(vælg 10 RETTER)

Salade Nicoise m tun
Laksrerilette på salat – rejer – mango
Koldrøget laks m. rygeostcreme
Lakseroulade på rucola, pyntet m. rejer
Røget forelmousse m. dressing
Tunmousse m. rejer – caviar – dressing
Mini croissanter m. reje eller hønsesalat
Fisk m. avocado i thairulle
Frikadeller m. kold kartoffelsalat
Mørbradbøf m. champignon ala creme
Kyllingebryst m. pesto og seranoskinke
Mexicanske pandekager m. kylling og guacamole
Hønsesalat på bund af salat – ananas
Carpaccio på rucola – parmesan – dressing – oliven
Kartoffelpizza eller alm. pizza
Tomattærter m. mozzarella
Bulgursalat
Pastasalat
Grøntsagstærter
Butterdejsstang m. skinke
Hvidløgsbrød m. parmesan
Rødbedesalat m. feta
Bruschetta m. svampefyld
Oksekødboller i krydret tomatsauce
Salat m. krydder ristet nødder
Salat m. bagt rabarber og avocado
Salat m. appelsin og flødedressing
Bagt selleri m. gremolata
Humus
Melonsalat m. tørrede tranebær
Bagte rodfrugter m. timian – hvidløgsmayo
Tzatziki
Bagte tomater m. gedeost – honning
Salater blandede m. ristede nødder – hindbærvinaigrette
Græsk salat
Spidskålssalat
Broccolisalat
Tomatsalat m. feta
Bananløg bagt m. bacon
Ostefad m.2 slags oste – frugt
Chokoladebrownies
Ostekage

Inkl. brød og smør

fest-img

FESTKONCEPT

  • MADEN

    Alt vores mad er hjemmelavet. Vi bruger kun friske råvarer og årstidens frugt og grønt.

  • OPDÆKNING

    Når I holder fest hos os, sørger vi for opstilling og opdækning af borde med basis bordpynt. Vi sørger ligeledes for oprydning og rengøring af lokalet efter festen.

  • SERVICE PÅ DAGEN

    Vi stiller køkkenpersonale til rådighed, de laver maden og sørger for opvasken. Vi beder vores gæster om at være behjælpelige med afrydning under og efter maden. Ønskes serveringspersonale eller anden hjælp, kan dette tilkøbes.

  • ANRETNING

    Hovedretten og natmaden serveres altid som buffet, men det kan variere om forretten og desserten portionsanrettes eller serveres som buffet.
    Drikkevarer hentes som selvbetjening fra seperat bord og køleskabet.
    Ønskes dessertvin, hedvin eller spiritus afregnes dette pr. påbegyndt flaske.
    Rester udleveres, når festen er slut.

  • KUVERTANTAL

    Generelt gælder at der skal bestilles minimum 25 voksenkuverter. Italienst, spansk og provence menuerne, samt fester i skovpavillonen dog minimum 50 voksenkuverter.

  • FESTENS VARIGHED

    Festarrangementer har en varighed på 8 timer.
    Frokost- og receptioner 4 timer, med mulighed for forlængelse med 2 timer ved bestilling af kaffe/te og kage.

  • AFBESTILLING

    Hvis I er nødsaget til at afbestille jeres arrangement, vil vi til enhver tid bestræbe os på at udleje lokalerne til anden side. Lykkedes dette ikke, er vi nødsaget til at fakturere et afbestillingsgebyr. Ved afbestilling 6 mdr. før arrangementet faktureres et administrationsgebyr på 100 kr.

    Ved afbestilling mellem 6 mdr. og 60 dage før arrangementet faktureres 50 % af det totale beløb. Ved afbestilling mindre end 60 dage før arrangementet faktureres 100 % af det totale beløb. I kan justere deltagerantallet indtil 8 dage før festen.

  • BETALING

    Ved bekræftigelse af reservationen betales et depositum på kr. 2.500,-
    Senest 8 dage før arrangementet indbetales den samlede kuvertpris.

    Drikkevarer der ikke er inkluderet i kuvertprisen afregnes efterfølgende.

    Betaling sker via bankoverførsel.

    Det tages forbehold for prisændringer.

  • BØRN

    Hos os spiser børn i alderen 2 til 12 år til halv pris.