Alt vores mad er hjemmelavet. Vi bruger kun friske råvarer og årstidens frugt og grønt.
Når I holder fest hos os, sørger vi for opstilling og opdækning af borde med basis bordpynt. Vi sørger ligeledes for oprydning og rengøring af lokalet efter festen.
Vi stiller køkkenpersonale til rådighed, de laver maden og sørger for opvasken. Vi beder vores gæster om at være behjælpelige med afrydning under og efter maden. Ønskes serveringspersonale eller anden hjælp, kan dette tilkøbes.
Hovedretten og natmaden serveres altid som buffet, men det kan variere om forretten og desserten portionsanrettes eller serveres som buffet.
Drikkevarer hentes som selvbetjening fra seperat bord og køleskabet.
Ønskes dessertvin, hedvin eller spiritus afregnes dette pr. påbegyndt flaske.
Rester udleveres, når festen er slut.
Generelt gælder at der skal bestilles minimum 25 voksenkuverter. Italiensk, spansk og provence menuerne, samt fester i skovpavillonen dog minimum 50 voksenkuverter.
Festarrangementer har en varighed på 8 timer.
Frokost- og receptioner 4 timer, med mulighed for forlængelse med 2 timer ved bestilling af kaffe/te og kage.
Hvis I er nødsaget til at afbestille jeres arrangement, vil vi til enhver tid bestræbe os på at udleje lokalerne til anden side. Lykkedes dette ikke, er vi nødsaget til at fakturere et afbestillingsgebyr. Ved afbestilling 6 mdr. før arrangementet faktureres et administrationsgebyr på 100 kr.
Ved afbestilling mellem 6 mdr. og 60 dage før arrangementet faktureres 50 % af det totale beløb. Ved afbestilling mindre end 60 dage før arrangementet faktureres 100 % af det totale beløb. I kan justere deltagerantallet indtil 8 dage før festen.
Ved bekræftigelse af reservationen betales et depositum på kr. 2.500,-
Senest 8 dage før arrangementet indbetales den samlede kuvertpris.
Drikkevarer der ikke er inkluderet i kuvertprisen afregnes efterfølgende.
Betaling sker via bankoverførsel.
Det tages forbehold for prisændringer.
Hos os spiser børn i alderen 2 til 12 år til halv pris.