Provence buffet

  • Pris pr. kuvert min. 40 kuverter kr.439,-
  • Natmad pr. kuvert kr.90,-

FORRETTER

(vælg 1 slags)
  • Tomattærte m. mozzarella
  • Salat m. luftørret skinke, friske figner og ristede pinjekerner
  • Lakserilette m. flutes

HOVEDRET

SERVERES SOM BUFFET
  • Lammekølle
  • Kylling chasser m. sellerimos
  • Salat m. kartoffel og grønt
  • Oksefilet med pommes anna og skysauce
  • Skiver af bagte søde kartofler med timian
  • Fransk gratin /provence tærte, stegte svampe m. persille og hvidløg
  • Grøn salat m. krydderurter, gedeost og søltørrede tomater
  • Råsyltet kålsalat
  • Ratatouille
  • Fransk kuvertbrød

DESSERT

(vælg 1 slags)
  • Fransk pæretærte m. marscaponecreme
  • Gateau Marcel – klassisk chokoladebombe m. vaniljeis og bær
  • Pernodflamberede figner m. vaniljeis

NATMAD

(vælg 1 slags)
  • Fransk Løgsuppe m. ostebrød
  • Quiche lorraine m. salat
  • Ostebord af 4-5 franske oste(tillæg + kr.25,00)
  • Artiskoktærte m. salat
fest-img

FESTKONCEPT

  • MADEN

    Alt vores mad er hjemmelavet. Vi bruger kun friske råvarer og årstidens frugt og grønt.

  • OPDÆKNING

    Når I holder fest hos os, sørger vi for opstilling og opdækning af borde med basis bordpynt. Vi sørger ligeledes for oprydning og rengøring af lokalet efter festen.

  • SERVICE PÅ DAGEN

    Vi stiller køkkenpersonale til rådighed, de laver maden og sørger for opvasken. Vi beder vores gæster om at være behjælpelige med afrydning under og efter maden.

  • ANRETNING

    Hovedretten og natmaden serveres altid som buffet, men det kan variere om forretten og desserten portionsanrettes eller serveres som buffet.
    Drikkevarer hentes som selvbetjening fra separat bord og køleskabet.
    Ønskes dessertvin, hedvin eller spiritus afregnes dette pr. påbegyndt flaske.
    Åbne vinflasker udleveres, når festen er slut.

  • KUVERTANTAL

    Generelt gælder at der skal bestilles minimum 25 voksenkuverter. Italiensk, spansk og provence menuerne, samt fester i Skovpavillonen dog minimum 60 voksenkuverter.

  • FESTENS VARIGHED

    Festarrangementer har en varighed på 8 timer.
    Frokost- og receptioner 4 timer, med mulighed for forlængelse med 1 time ved bestilling af kaffe/te og kage.

  • AFBESTILLING

    Hvis I er nødsaget til at afbestille jeres arrangement, vil vi til enhver tid bestræbe os på at udleje lokalerne til anden side. Lykkedes dette ikke, er vi nødsaget til at fakturere et afbestillingsgebyr. Ved afbestilling 6 mdr. før arrangementet faktureres et administrationsgebyr på 100 kr.

    Ved afbestilling mellem 6 mdr. og 60 dage før arrangementet faktureres 50 % af det totale beløb. Ved afbestilling mindre end 60 dage før arrangementet faktureres 100 % af det totale beløb. I kan justere deltagerantallet indtil 8 dage før festen.

  • BETALING

    Ved bekræftigelse af reservationen betales et depositum på kr. 2.500,-
    Senest 8 dage før arrangementet indbetales den samlede kuvertpris.

    Drikkevarer der ikke er inkluderet i kuvertprisen afregnes efterfølgende.

    Betaling sker via bankoverførsel.

    Det tages forbehold for prisændringer.

  • BØRN

    Hos os spiser børn i alderen 2 til 12 år til halv pris.